vineri, 7 ianuarie 2011

Back

Acum, dupa atata timp simt iarasi nevoia sa scriu ceva pe blog. In noaptea asta s-a intamplat ceva de ce imi era frica marti 21.12.2010. Inca o data am dreptate, inca o data citesc persoana de langa mine si nu ma potolesc.
Stau si ma intreb daca mai exista OAMENI pe Terra, si cand spun oameni, ma refer la chestiile alea care au si suflet si le pasa si de altii nu trag numai pentru ei. Am cativa prieteni, aia adevarati, care ii numar pe degete, ceva amici, cunostinte... si mai lipseste ceva... lipseste EA. EA, persoana care sa ma inteleaga, persoana care sa imi fie alaturi, persoana care sa nu ma insele in prima vacanta singura, EA care atunci cand sunt suparat, nervos, fara chef sa imi fie alaturi si nu sa ma indispuna mai tare sau sa nu ma indispuna cand sunt bine dispus, EA. Desi sunt fascinat, ca multi altii de tehnologia care ma inconjoara, incep sa cred ca nu sunt nascut in era care trebuie. Eu ma consider unul din OAMENII de care vorbeam, aia cu suflet, care cred ca majoritatea au trait in trecut. Acum cativa ani si filmele erau mai multe cu iz romantic....in zilele de acum....si o comedie despre adolescenti nu mai e asa frumoasa....are 2-3 dulcegarii...dar "ce vrei mai mult, nu iti ajung si astea?" sau "ce dracu' mah tu crezi in dragoste?". DA "mah" cred...si sper.... sper sa intalnesc persoana care sa imi arate ca inca exista.
Stiu ca e foarte greu....trebuie sa trec mai intai de "look control" care la mine nu ii de o nota mare, poate nici de trecere :P, dar la asta mai lucram. Daca jumatatea mea va fi pe jumatate cum sunt eu din punctul asta de vedere, am fi cei mai fericiti, dar cum ziceam....momentan sper.
Speranta este tot ce avem, "speranta este cea care ne tine in viata, daca nu am avea speranta am fi morti" mi-a spus o persoana care inseamna enorm pentru mine.
Cam atat pentru moment...o sa incerc sa dorm... - desi din cauza unor "oameni", a se remarca ghilemelele ce schimba sensul cuvantului - nu cred ca o sa reusesc.

2 comentarii:

  1. Opreste-te pentru o clipa intrun loc populat cu oameni. Taci. Nu iti mai asculta gandurile si uitate in jur.
    Ce vezi? Plin de oameni falsi, cu aceleasi fete, mereu prefecandu-se ca se distreza si ca le e bine asa. In grupul asta sunt si majoritatea fetelor. Traiesc materialist, fara sentimente, pe principul ca mai e timp si cand or avea 30 de ani ar vrea sa se stabileasca. Si atunci cine sunt cei imaturi? Barbatii? Sau femeile?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca mai speri, deoarece "speranta este un vis cu ochii deschisi", stiu... uneori te simti trist (cunosc starea pentru ca nu demult si eu am trecut prin asa ceva), dar daca te simti trist unii oameni (prieteni)te pot vindeca de aceasta tristete. Unii oameni sufera si sunt tristi pentru catva timp, dar acei oameni daca vor sta singuri intr-o camera, nu se vor vindeca in felul acela ci trebuie sa stea cu mai multi prieteni sau depinde ... :) fiecare trebuie sa isi indeparteze tristetea... :) nu uita: tristetea este facuta doar pentru a suferi si nu e bine ... :)

    RăspundețiȘtergere